• معرفی مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) سپیددشت
      نام و نام خانوادگی: غلامرضا پارساسرشت
       
      تحصیلات : کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
       
      سوابق: مدرس دانشگاه علمی کاربردی دورود ، ازنا و الیگودرز دارای یک مقاله داخلی و دو مقاله خارجی با درجه کیو وان و کیو تری ثبت ۷ مورد تجربه در سامانه مدیریت دانش با مجموع امتیاز ۶۱ ثبت ۸ مورد پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادات که تاکنون ۶ مورد آن تأیید شده و دو مورد باقیمانده در دست بررسی است . مربی نمونه کشوری آموزشگاه های بهورزی کل دانشگاههای علوم‌پزشکی کشور در سال ۱۳۹۲ سابقه ۴ سال مسئولیت واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان دورود سابقه یک سال مدیر داخلی داروخانه بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود کارشناس اسبق مدیریت دانش شبکه بهداشت دورود و فعلی شبکه بهداشت سپیددشت
       
      نحوه ارتباط: مراجعه حضوری در روز های هفته
       
      آدرس: سپیددشت-بیمارستان امام خمینی (ره) سپیددشت
                                                                             
       شرح وظایف
      • مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
      • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
      • هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
      • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
      • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.
      • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
      • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
      •  تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
      • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
      • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
      • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
      • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
      • ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
      • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
      • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
      • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
      • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
      • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
      • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه
      • .نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
      • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
      • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
      • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
      • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
      • نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
      • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
      • سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
      • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
      • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
      • شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
      • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها
      • .جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
      • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
      • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران