مدیر خدمات پرستاری :
سمت:
تحصیلات: 
تلفن: 
شماره مستقیم:
پست الکترونیک:
مسیر دستیابی به دفتر:
 
اهداف:
  1. حفظ و ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و کارکنان.
  2.   برقراری نظام اعتباربخشی
  3.  ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و کارکنان.
  4.   ارتقاء فر آیند مدیریت منابع انسانی
  5.   ارتقاء فرآیند مدیریت آموزش کارکنان و بیماران
  6.   ارتقاء فرایند ثبت و مستندسازی
  7.   برقراری و ارتقاء فرآیند مدیریت احیاءقلبی و ریوی
  8.  ارتقاء فرآیند احتیاطات استاندارد و دستورالعمل مراقبت های مدیریت شده به منظور دستیابی به اهداف مذکور فعالیتهای زیر صورت می پذیرد.
  9.   برنامه ریزی، براساس برنامه استراتژیک دانشگاه و بیمارستان درجهت راه اندازی بخشهای جدید
  10.  بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات پرستاری
  11.  بررسی میزان رضایتمندی کارکنان پرستاری
  12.  ارتقاء فرآیند مدیریت منابع انسانی
  13.   تعیین وضعیت موجود پرسنلی
  14.  برآورد نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس حجم کار، بخشهای در حال افتتاح و ...
  15.  توزیع نیروی انسانی حرفه ای و غیر حرفه ای با توجه به ویژگیهای هر بخش و دستورالعمل های موجود
  16.  بهسازی نیروی انسانی از طریق آموزش و آشناسازی پرسنل جدیدالورود و آموزش ضمن خدمت
  17.  پی گیری مشکلات و طرح در کمیته های بیمارستانی
  18.  برقراری نظام بررسی پرونده های مرگ و میر وتحلیل ریشه ای علل وقایع
  19.  تشکیل تیم بحران، فلوچارت اعضاء و تعیین شرح وظایف اعضا ،آموزش و نحوه پاسخ گویی به شرایط بحران