مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) سپیددشت
نام و نام خانوادگی:  غلامرضا پارساسرشت
رشته تحصیلی:
شماره تماس:
فکس:
آدرس: سپیددشت-بیمارستان امام خمینی سپیددشت
 
رزومه:
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدرس دانشگاه علمی کاربردی دورود ، ازنا و الیگودرز دارای یک مقاله داخلی و دو مقاله خارجی با درجه کیو وان و کیو تری ثبت ۷ مورد تجربه در سامانه مدیریت دانش با مجموع امتیاز ۶۱ ثبت ۸ مورد پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادات که تاکنون ۶ مورد آن تأیید شده و دو مورد باقیمانده در دست بررسی است . مربی نمونه کشوری آموزشگاه های بهورزی کل دانشگاههای علوم‌پزشکی کشور در سال ۱۳۹۲ سابقه ۴ سال مسئولیت واحد گسترش شبکه بهداشت و درمان دورود سابقه یک سال مدیر داخلی داروخانه بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود کارشناس اسبق مدیریت دانش شبکه بهداشت دورود و فعلی شبکه بهداشت سپیددشت
 
 
شرح وظایف
  • مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
  • انتخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
  • هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
  • هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی
  • شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
  • کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
  •  تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
  • تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست بیمارستان
  • نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
  • ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
  • ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
  • نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
  • شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
  • مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
  • ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
  • هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
  • هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه
  • .نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
  • پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
  • پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
  • پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت سرپرستی
  • نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت سرپرستی
  • نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
  • سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
  • صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
  • نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
  • شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها
  • .جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
  • مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
  • برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران